Recenzie (109)
Fallout: Nuka Break (2011)
Fanúšik hry ale rozhodne ne tohto dementného filmu .
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Poviem len jedno čo sa týka 3D pokojne neberte okuliare a mate istotu že ich nepokazíte a nebudete platiť 50 Eu.
Sucker Punch (2011)
Herečky krása, Fantasy svet nádherný,akcie kopec, no a samotný dej je idiotsky....
Špeciálna jednotka (2011)
Hodne nereálne veci sa tu objavujú nikdy ale vôbec nikdy by sa nejaký terorista neflákal s nejakou pitomou žurnalistkou a dávno by ji urezal hlavu a už vôbec ale vôbec by žiadny štát či vláda,organizácia alebo krajina neposielala kvôli jedne žene svoje najlepšie jednotky aby ji zachránili, to teda ne ,je tam toho hodne viac nad čim sa možeme čudovať ale inak je to fajn film.
Terra Nova (2011) (seriál)
There is no paradise without sacrifice. Pilot 8/10 waiting....
X-Men: Prvá trieda (2011)
5 hviezdičiek je málo a ostuda, dávam 10!!
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Mate taky takovej pocit jakoby sme žili na planete vopic?
Alica v krajine zázrakov (2010)
Nebavila ma ani kniha ani staré verzie tejto nudy ciže bych to prirovnal k Imaginárium Dr. Parnaseho = odpad! Lenže tie vizuálne efekty ten svet divov k tomu tie postavy a masky + výkony hercov niesu špatne.No a koniec filmu mi vlastne vynahradil ten úvod a stred. 1 krát sa na to kuknúť dá.
Centurion (2010)
Sem z toho v Pi-či .Je vycvičená stopárka nájde vás kdeby ste neboli zaženie do paste obkľúči a potom zabije ,je plná prázdnoty a jedine čo ju naplní je Rimanská krv Jej korisťou sú Rimania čiže MY.
Černá smrt (2010)
75% zaujímavý film