Recenzie (291)
Bůh žehnej Americe (2011)
Film o lidech, kteří nesnáší lidí. V tom se dost vidím.
Annie Hall (1977)
Celkem příjemná allenovka. I když jsem jemu a jeho filmům pořád nepřišla moc na chuť.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Nechce se mi věřit, že byl tento film natočen v roce 1968. V nadčasovosti má jasné prvenství a už ho nikdy žádný jiný nepřekoná. Ale sečteno podtrženo to pro mě byly nudné dvě a půl hodiny. Úplně mě to minulo.
Vytie (2010)
Tak strašně moc jsem se celý film nemohla přenést přes Jamese Franca, tak strašně mě štval, že prostě nemůžu dát víc než 3*.
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks v (nad)životní roli.
Thelma a Louise (1991)
Můj nejoblíbenější film od Ridleyho Scotta, moje nejoblíbenější road movie. Dvě skvělé herečky v hlavních rolích, skvělý scénář, drama, výborná hudba, co chtít víc?
Klub bitkárov (1999)
"Jsme průměrný děti historie. Lidi, který jsou k ničemu. Nezažili jsme válku, velkou depresi. Naše válka je duchovní válka. Naše deprese je náš život." Výborný film, který výjimečně ani trochu nepokulhává za svou knižní předlohou. Konec dokonce převyšuje, jak sám Chuck Palahniuk s pokorou uznal. Tyler Durden je jedna z mých nejoblíbenějších filmových postav. Ať už je to kdokoliv. Marla velká turistka v podání Heleny Bonham Carter je taky výborná.
Pelíšky (1999)
Pelíšky jsem viděla tolikrát, že bych je mohla z hlavy převyprávět. To myslím hovoří samo za sebe.
Old Boy (2003)
Nejlepší díl Chan-wook Parkovy trilogie o pomstě. Dechberoucí příběh, tečka.
Sociálna sieť (2010)
Všechno už tady bylo řečeno, nemám moc, co bych dodala. Možná to, že mě Jesse Eisenberg poprvé fakt bavil. Dost se zlepšuje a roste z něj výborný herec. Oba palce nahoru pro Finchera a Sorkina.