Recenzie (93)
Farmář hledá ženu (2010) (relácia)
Všichni tady píšete, jaký je to děs :D Ale prostě jste se na to kouknout museli, přesně proto mám tak ráda reality show :D Mnohdy pobaví víc příběhy, které píše sám život, než nějaká komedie! :D
Fish Story (2009)
Překvapilo mě poměrně vysoké hodnocení. Nudila jsem se.
Gauneri (1992)
Ach... asi si za to můžu sama, že jsem dřív viděla pulp fiction ...
Haf! (1989) (seriál)
Tenhle seriál jsem párkrát viděla, protože ho nacpali do televize místo Simpsonů...a dospěla jsem k závěru, že větší hovadinu jsem neviděla...tím, že je film starší, působí na mě nějak ušmudlaně, je tam divný dabing i herci a aby se pes proměňoval v člověka a naopak mi přijde totální nesmysl, hlavně když si toho za celou dobu nikdy nikdo nevšimne...malé děti to nepochopí a pro ty starší to taky není...
Hale and Pace (1988) (seriál)
,,V jaký barvě máte růžovou?´´ ,,Růžovou základní říkáte?´´ ,,Růžovou základovku máme růžovou´´ ,,Vemu pixlu´´ xD... tak tuhle scénku umíme s kamarádkou zpaměti a vždycky se musíme smát :D Hale a Pace jsou super :)
Halloween (2007)
Dost drsný a krvavý masakr... :-O
Hledá se táta a máma (2010) (relácia)
Tohle je bizár, jasných 5*.
Hmla (2007)
Dobře NECHUTNÝ horor s pěknýma příšerkama. (Připomínaly ty ze hry Half-life :-) btw...takový konec jsem nečekala :-O
Holka z livechatu (2018)
Tak trailer byl o několik hvězd lepší než celá tahle teen blbost.
Hore (2009)
Perfektně nadabovaný pan Dog :D