Recenzie (55)
Zmiznutie Alice Creedovej (2009)
Slušný, napínavý triler, so zaujímavým koncom. Premyslený do poslednej nitky deja, no i tak tomu niečo chýbalo. 60%
Mesto Ember (2008)
Nádherný rodinný fantasy príbeh, ktorý sa určite oplatí pozrieť :) 80%
Číslo 9 (2009)
Príbeh s tak veľkým potenciálom a s tak od polky obyčajným dejom, ničím neprekvapujúcim, pokračujúc z úvodného tempa a úplne fakt že looserským koncom. Na začiatku som slintal na 5*, v strede som sledoval len tak, že som to začal na 3*, a záver mi mal radšej padnúť prúd a zhorieť batéria v NB ..
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Úžasný film nielen pre malých, s veľmi dobrým príbehom, ktorému však trošku brzdí nudou stred filmu. 90%
Indiana Jones a Kráľovstvo krištáľovej lebky (2008)
Na film som si musel nájsť chuť 2x, prvý krát som to po tej maximálne nerealistickej úvodnej scéne s chladničkou vypol. To je hrúza, čo dokáže stavanie kvality na sláve predchádzajúcich dielov, keby som vedel čo je zač, film si už nepozriem. Len sa mi stratil v hlave ten úžas pod menom Indy. Staré časy..
Zbesilý útek (2006)
Lahôdka v podaní dynamickej akcie systémom štart-cieľ.
Nezabudni na mňa (2010)
Zaujímavé podanie rozmanitosti života. Film o tom, že nikdy sa nič s nami nesere ...
A-Team: Posledná misia (2010)
Všetky scény vymyslel a ako kaskadér aj nahral Chuck Norris.
Deviata brána (1999)
Celkom zaujímavý pútavý film, avšak postupne začne nudiť, žiadna gradácia deja. A ten záver je fakt o ničom.
Identita (2003)
Pre mňa perfektný thriller, dej naberá na obrátkach celý film. Trošku nedomyslený záver snahou šokovať ešte viac, ťahá film nižšie, avšak na mňa zapôsobil - mám rád také zvraty :).