Obľúbené filmy (9)
Strážcovia (2009)
Sherlock Holmes (2009)
Počiatok (2010)
Temný rytier (2008)
Deadpool (2016)
Ak by sa dalo dať 6 hviezdičiek tak ich dám 7. Pre mňa je to už teraz film roka.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Alita: Bojový Anjel (2019)
Milujem každú sekundu toho filmu a zároveň sa bijem do hlavy prečo som nato nešiel do kina. Pevne dúfam v pokračovanie. 10/10
Duna: Časť druhá (2024)
Snáď vo všetkom lepšia, než prvá časť. 95%