Recenzie (113)
Oheň (1991)
Velmi zajímavý, lezoucí a čekající oheň až bere dech...
Pieseň lásky samotárky (2004)
O životě ze života. Herecky nejlepší Travolta (společně se snímkem Fenomén). Jako vždy půvabná a přesvědčivá Scarlett. Film s nádhernou hudbou, hlubokým příběhem a koncem, kdy jedno oko nezůstane suché...
Sklenené peklo (1974)
Jeden z nejlepších akčních filmů všech dob, navíc z doby, kdy v nich herci ještě opravdu hráli. Škoda že Steve odešel tak brzo, v Hollywoodu ho typově nikdo již nedokázal nahradit...
Prepadnutie v Pacifiku (1992)
Nejlepší Seagalovka, pravý akčňák...
Mesto anjelov (1998)
Nebýt toho konce, dal bych čistých 5 hvězdiček...
Grand restaurant pána Septima (1966)
Excelentni je asi prvnich 35 minut filmu - a to scény z restaurace. Minerálka musí dělat "pi, pi, pi..." :-) Po výbuchu dortu se z díla stane v zásadě detektivka a tempo malinko klesá.
Dobrodružstvá rabína Jacoba (1973)
Ve Francii jeden z nejoblíbenějších filmů s Funesem, nám zde chybí nepřekonatelný dabing Filipovského, ale i tak je tento snímek plny akce a humoru v míře vrchovaté.
Johnny English (2003)
Pro mne nejlepší Bond! :-) Ale vážně, zaujal mne zde John Malkovich, jako v každé roli, je i zde, výtečný!
Eva tropí hlouposti (1939)
Vynikající komedie, pro mne Nataša Gollová v nejlepší roli... Její šaty na tehdejší dobu odhalovali téměř vše, zajímavý a odvážný počin. :-) Marně přemýšlím, jaká herečka by dnes onu postavu takto skvěle zahrála, nikdo mne nenapadá...
Akty X (1993) (seriál)
První dvě resp. tři série přelomová kultovní záležitost, seriál válcující ve sledovanosti vše kolem. Pomník Chrise Cartera. Antireklama na kuřáky :-) Postupně šla kvalita příběhů mírně dolů. Z odvahy a nápadů autorů čerpali tvůrci mnoha dalších filmů. Životní role Davida Duchovnyho, kterou zajímavě sebeparodoval v Evoluci a i díky níž vyzrál do role v seriálu Californication.