Recenzie (134)
Stíny v mlze - Královna majálesu (2024) (epizóda)
SPOILER: Trochu to připomínalo díl Tanečnice z první řady, oběťí i motivem a také chybí paní Rázlová :( ale jinak fajn, uvidíme dál.
Ako prežiť svojho muža (2023)
Hodně zlý, jak film pro panny... Takhle se chová 40tka? :D
Smysl pro tumor - Epizoda 1 (2024) (epizóda)
Jaj, no nevim, nepřipadám si jako puritán, ale čtyři sex. scény s třema různýma babama během cca 40 minut... Vypadá to, že si máme z tohoto seriálu o medicích odnést hlavně to, že čím víc zářezů, tím víc lékař :D
Banáni (2023) (seriál)
Námět zajímavý, dobře vybraný charaktery pro tři hlavní postavy, ale ve skutečnosti je to docela nuda. Jen než začnou kokain doopravdy prodávat, jsme v polovině seriálu...
Želanie pre Ježiška (2021)
Pohádka pro dospělé, na mě to zafungovalo... ☺️🤩 "Mačkáš mi psa."😁
Hádkovci (2022)
Po Matkách jsem neměla valné očekávání, ale tady jsem se bavila od začátku do konce, paráda :D
Poslední oběť - Kapitola čtvrtá (2023) (epizóda)
Něco strašnýho a to nejsem zvyklá hejtovat... :D viděla jsem první a poslední díl a vůbec nic mi neuteklo... 1* za Lenku Vlasákovou.
Posledné preteky (2022)
Na film jsem se hrozně moc těšila, ale nakonec mi to přišlo nějaké neucelené a nic, co by se člověka zvlášť dotklo. Navíc Vrbata tam skoro ani nebyl, jednou v hospodě na půl minuty a pak až ke konci, ani jsem moc nechápala, kde se na hřebenech v tý vánici vzal, když nezávodil...
Miesto zločinu České Budějovice - Údolie smrti (2023) (epizóda)
Tohle mi nějak záhadně sedlo. Krásné záběry, zajímavý příběh. Zatím nejlepší díl.
Miesto zločinu České Budějovice - Anjel v lagúne (2023) (epizóda)
To snad ne... Tak zajímavý případ a takový řešení a vývoj 🙄🤦