Recenzie (22)
Whiplash (2014)
Takový typ filmu, kde si v půlce říkáte jestli to máte dokoukat, ale něco uvnitř vás chce vědět jak to celý dopadne a nakonec vlezete na CSFD a dáte tomu 5 hvězd.
Teória tigra (2016)
Šel jsem na komedii a on je to vlastně film na zamyšlení. Neříkám, že je to špatně, ale čekal jsem něco jiného.
Trabantom do posledného dychu (2016)
Prostě jeden z nejlepších českých dokumentárních filmů. A když k tomu přidám super hlášky Marka Slobodníka tak bych viděl i uplatnění v nějaké hezké komedii .
Dvojníci (2016)
Patřím mezi lidi co daj Babovřeskům tři hvězdy a vím, že ten film za moc nestojí, ale jako oddychovka dobrý. Tak jsem bral i tenhle film a to co jsem od něj čekal to splnil. Takže pokud nechcete moc přemýšlet a chcete si jít do kina jen odpočinout a trochu se pobavit tak bych film klidně doporučil.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
V rychlosti. Film byl super, ale v Americe máme problémy s černochy a tak do hlavní role obsadíme černocha, který to tu všechno spasí. Nevím proč, ale prostě mi to do Starwarsů nesedělo. No a druhý sporný moment bylo vystoupení "Adolfa Hitlera" kdo viděl pochopí. na druhou stranu mi přišlo, že postava Rey byla mladou herečkou ztvárněna nad očekávání a za mě velký plus. Film se nedá hodnotit jinak než 5 hvězd.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Za mě Hunger Games: Síla vzdoru 2.část asi nejhorší díl celé serie. Emotivní scény mi přišli moc umělé a děj absolutně předvídatelný. Pro lidi co viděli první 3 díly tak určitě povinnost dokoukat, ale nemůžu jinak než 3 hvězdy.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Vůbec nechápu jak někdo takovému filmu může dát 4-5 hvězd. je jasný, že když jdu na tento film tak musím počítat s nějakou tou scénou, která vypne fyziku a zapne holliwood wow efekt, ale tohle bylo prostě kompletně přestřelený od začátku až do konce a přišlo mi to z větší části zpíš trapárna. Tenhle film mi připomína reklamu na Windows Vista. Pamatuje ty bilboardy se slovy řekněte WoW windows vista přicházejí tak to je to samé máme otevřít pusu a říct wow to je borec, že auta mají křídla, ale já musím říct někdo to přehnal !!
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
Film je stokrat lepsi nez polovina ubohych prispevku tady v komentarich. Sel jsem na cervenou knihovnu, ktera mela vybocovat a to co jsem od filmu ocekaval to jsem dostal. Pokud jdete na film jenom proto, aby jste ho skritizovali a sledujete kazdou jeho chybicku tak jste ubozaci.
Hobit: Bitka piatich armád (2014)
Nemá cenu tu psát sáhodlouhé komentáře a proto to zkrátím na minimum. Šel jsem na fantasy film od kterého jsem čekal luxusní grafiku, krásnou krajinu dobrý příběh a prostě hezký filmový zážitek jako jsem dostal u série Pána prstenu, ale místo toho jsem dostal fantasy paskvil, který mě nepřestával udivovat. Začalo to zastřelením draka zlomeným lukem pokračovalo to lítajícím legolasem a abych nezapomněl na Legolase řídícího obra pomocí dýky a skončilo to odražením "mrtvoly" od vody a super epickým koncem. Pokuď bych šel na akční film možná bych dal i 4 hvězdy, ale já šel na Dobrodružný / Fantasy a místo toho to byl akční fantasy paskvil a proto 2 hvězdy.
Ako vycvičiť draka 2 (2014)
Určitě stojí za zhlédnutí, protože technická vyspělost tohoto počinu je prostě úžasná. Bohužel děj mě tak trochu zklamal a i některé scény mi přišli tak trošku přitažené za vlasy a proto 4 hvězdy.