Obľúbené filmy (10)
Veľká ryba (2003)
Hľadanie Krajiny - Nekrajiny (2004)
Mesto bohov (2002)
21 gramov (2003)
Tak dobre, ako sa len dá (1997)
Sedem (1995)
Magnólia (1999)
1. Uvěřitelně neuvěřitelné 2. Skvěle zahrané 3. Neskutečně pasující OST od Aimee Mann (pro mě obzvláště Wise up) 4. Recenzí (ani stovkou recenzí) nesdělitelná, přesto neskutečně výmluvná atmosféra a vůbec celé vyznění filmu 5. MUST SEE movie.
Interstate (2002)
skvělý Oldman, originální myšlenka, velmi zdařilé zpracování. Myslím, že v tomhle filmu je "ještě něco" a bude to jeden z těch, které je potřeba vidět víckrát, než člověk objeví celou podstatu. Každopádně nepustí celou dobu od obrazovky. Vřele doporučuji.
Posledný samuraj (2003)
Uvnitř tančím (2004)
víceméně vše již bylo řečeno v předchozích recencích, nebudu proto opakovat znovu to samé a pouze dodám: "Tančeme", nejen uvnitř, má to smysl...