Recenzie (1 315)
Vládci chaosu (2018)
Příběh je asi trochu jinde, ale beru to jako jeden z pohledů. Ono asi zfilmovat tyhle události, kde je těžký se orientovat v pravdě, je prostě nereálný. Until the Light Takes Us..
Hnüs (2019)
Nikdy jsem Motley neposlouchal, i když znám jejich tvorbu, ale film je fajn zábava... Mrd, drux, glam´n´roll
Joker (2019)
Bombička! To jak nechápu oblíbenost, resp. nebaví mou maličkost, armáda Temných rytířů, tak tohle je fakt mazec psycho-podívaná! Joaquin je boží magor!
Votrelec (1979)
marien1039 to tak nějak vystihla... po letech jsem viděl tuto sci-fi legendu a už to zdaleka nebylo tak, jako před těmi 20-30 lety..
Heavy Trip (2018)
Odpočinková komedie v metalovém duchu.. Pobavilo a bavilo, takže spokojenost. Hehe..
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Mexiko Mexiko sombréro grande tequillaaa... marihuanaaaa...
Na zlej strane (2018)
Kus parádní filmařiny, pěkný zvraty a tak nějak celkově prostě slušný překvápko... a i když je to takový dlouhý a rozmáchlý, nenudil jsem se ani minutu.
Rebel v žite (2017)
Bejt spisovatelem musí bejt skvělý... I když tohle neni bůhvíjak skvělej film, sedl mi a něco mi dal..
Sex, lži a video (1989)
Moc dobrá konverzačka, je to nenásilný, přirozený, žádná křeč... nic jsem od toho nečekal a líbilo se mi to. Což je vždycky příjemný..
DEATH by MetaL (2016)
Jak jinak???