Recenzie (30)
Moulin Rouge (2001)
ach, ten soundtrack... brilantní!!!
My sme Millerovci (2013)
Nejprve jsem chtěla dát 4*, ale po odchodu z kina jsem musela na film stále myslet a chvílemi se pochechtávat... Dokonce jsem měla nutkání jít na to do kina po druhé (což jsem hned druhý den udělala) a je to výborná komedie, tak proč ne 5*...
Scrat's Continental Crack Up (2010)
ty zářezy úplně na konci nemají chybu...
Únos (2006)
autoškola pro mimozemštany
Burák v povětří (2011)
"Ať zreznu! " top :)
Penelope (2006)
Fajnové, příjemné, milé... a podle mě jí ten rypáček moc slušel!
Brak (2002)
Na studentský film náhodou super. Musím říct, že některé hlášky byly dost dobré!
Half Nelson (2006)
Omlouvám se, ale tohle nee... Nebýt Ryana, tak film po půl hodině vypínám! Navíc opravdu nechápu, co tím básník chtěl říci.
Anna Kareninová (2012)
Ach... Já ho prostě žeru!! Pan Wright opět čaroval... A ty kostýmy...nemohla jsem se vynadívat! Herci taky krásní a výteční - zkrátka tento film je pastva pro duši a oči... Mě se to líbilo moc!
Vzpomínky na lásku (2004)
Za sebe musím říct, že jsem dlouho hledala asijský film, na kt. bych se chtěla podívat. Pro mě je to malinko problém, protože tyto filmy nemusím , herci se mi moc nelíbí a řeč mi přijde protivná... Nicméně tento snímek mě velmi mile překvapil a snad otevřel mé srdce asijským filmům... Moc povedené, skvělý námět, herci přirození, prostě poezie!!