Obľúbené filmy (8)
Crash (2004)
to je moj film roka, pretoze tato drama doslova chrli emocie v kazdom zabere a je doplnovana nadhernou hudbou. proste maly-velky film, kt. stoji za skuknutie
300 (2006)
nemam slov, a take komentare typu, ze cakal som od toho viac su cisto podla mna od veci. este ziadny film ma tak nenapumpoval ako 300. ano, ma svoje muchy, ale tie ani neregistrujete. okrem toho, skveli herci a choreografia je asi najlepsia co som videl za poslednych par rokov. tvrda hudba, kt. vam doda extazu bola asi tym najlepsim variatom. a k vizualu sa ani netreba vyjadrovat. u mna druhy najkrajsi filmovy zazitok po filme crash.
Zelená míľa (1999)
Klub bitkárov (1999)
Statočné srdce (1995)
po druhom pozreti menim svoje hodnotenie na 5*. tento film je nieco take ako gladiator, je tam kopu klise, na city utociacich scen a boj za slobodu. ale v takomto prevedeni to nema chybu.
Láska nebeská (2003)
Simpsonovci vo filme (2007)
usmev na perach a decibely smiechu...simpsonovci ma po zkuknuti filmu uz nemozu sklamat. dokazali si udrzat uroven vtipov, gagov, akcnosti, hans zimmer dodal svih hudbou, a ja som dostaval kazdou dalsou scenou orgazmus. mozno trosku skoda, ze sme videli len dve zname osobnosti, ale obidve stali zato, hlavne pan prezident arnold pri vyberani moznosti:))...95%