Recenzie (6)
Já to tedy beru, šéfe...! (1977)
Celkom sranda-licitovať o skladníka a kuričov ako o Beckhama pri prestupe do Real Madrid
Spalovač mrtvol (1968)
Kopfrkingla by som nechcel stretnúť ani len vo sne a nešiel by som s ním ani do cukrárne, nieto ešte do krematoria. Minule som ten film opäť videl a zistil som, že svoju priateľku oslovujem už len ako nebeská....Doprčic
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Aj ked ma tu asi mnohí ukameňujú, ale podľa mňa je to skvelý dokument o dobe, v ktorej väčšina z nás prežila podstatnú časť života, naviac zopár dielov je fakt skvelých.
Eyes Wide Shut - Spaľujúca vášeň (1999)
Temný a trochu - na mňa - dlhý film. Aj ked Cruisa a Kidmanovú neobľubujem, z úcty ku Kubrickovi štvorka.
Čínska štvrť (1974)
Podľa mňa jeden z najlepších Nicholsonových a Polanského filmov. Vynikajúca atmosféra, dej.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Včera som na tomto filme bol s priateľkou.Po menšom sklamaní z Dvoch veží ma však Jackson úplne "odrovnal", podľa mňa je to najlepší diel trilogie. S vynikajúcou atmosférou, efektami, scénami, ako ortodoxnému tolkienistovi mi nevadili odchýlky od knhy. Oceňujem, že nešlo len o "akčný film", ale že boli vykreslené aj vzťahy medzi jednotlivými postavami a ich prežívanie udalostí.