Recenzie (135)
Lotrando a Zubejda (1996)
Čím jsem starší, tím méně se mi tato pohádka líbí. Už jen základní zápletka mě sere - vyprahlá, pouštní monarchie s pár stromy v paláci a princezna stůně kvůli stínu? Chudák. No tak tam pošleme borce z Čech, kteří všechno vykácí, daj jí tvaroh, pak si ještě zazpíváme a vše je cajk... Uf...
Traja bratia (2014)
Jedna z nejhorších pohádek, co jsem kdy viděl, totální zklamání.
Životy slavných (2020) (relácia)
Ještě o level lepší než Slavné dny, které se dost povedly. Vše do sebe zapadá - hlas, informativnost, vizuální stránka, délka, dramaturgie...
1989: Chceme dýchat (2023)
Na základě krátkých a při tom výstižných epizod ze života dvou mladých lidí sesumírovaný filmeček o situaci v Československu ve druhé polovině 80. let. Je tam nezávislá scéna - punkáči i trochu máničky, ekologické problémy, láska, VB, vojna, komouši, důchodci, básně a muzika v jednom smysluplném a nakonec i dojemném mixu. Povedlo se.
Malý pitaval z velkého města - Vedoucí partiové prodejny (1982) (epizóda)
Moc pěkný díl s nečekaným, syrovým, dramatickým koncem.
Otzi, muž z ledu (2017)
Skvělé kostýmy, výprava, příroda, atmosféra. Zajímavé je i použití záměrně nepřekládané řeči. Příběh celkem ušel, ale šlo by z toho vytáhnout i víc. Pár nepřesností nebo nesrovnalostí to má - Ötziho luk, který u něj našli, byl nedodělaný, šíp, jenž ho zabil, mu někdo vytáhl, v těle zůstal jen hrot. Kde vzal ten jeho zachránce tak dlouhý provaz a za co ho připevnil? Občas mi přijde, že Ötzi kráčí bez luku a pak ho zase má. atd. Celkově 75 %.
Doktor Martin - Season 1 (2015) (séria)
Seriál jsem dlouho ignoroval, čekal jsem venkovskou selanku o hodném doktorovi, kterého mají všichni rádi a on je, nicméně jsem byl při náhodném shlédnutí příjemně překvapen docela pěkným, často sarkastickým humorem a naprostou pařezovitostí hlavní postavy.
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Spoiler: Výplod chorého pramozku, hovadina na entou, kde en je rovno nekonečnu krát dvě, konina jak lebka z pratura, megapičovina nad gigapičoviny to celé na třetí, sračka vypitá a znovu vysraná, zhovadilost, že by i Chuck Norris brečel jako malej kluk. Konec spoileru...ale tak chápu, že to může někoho uspokojit.
Besnenie (2018)
Kravina na dva kvadráty krát nekonečno to celé na druhou, ale docela zábavné a nenudící.
Labyrint - Série 3 (2018) (séria)
I přes množství nelogičností dávám 4*, neboť koktejl napětí, zamotanosti a mystiky je poměrně slušně namíchaný.