Recenzie (55)
Kto prežije (2000) (relácia)
žiju survivorem ...
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Úžas. Nic jiného než úžas. Věděl jsem že Zrození Planety opic nebude špatnej film ... ale že mě až tak dostane jsem nečekal. Stačí jen jeden Ceasarův pohled a hned víte co zrovna prožívá. Určitě zatim nejlepší film roku ... a myslím že i nejlepším zůstane.
Sucker Punch (2011)
Polonahé baby a zpomalené záběry film nedělaj. Od Zacka zklamání ... 3*
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Akce od začátku až do konce. Nejsem fanda této série ale byl jsem velmi mile překvapen. Možná to je tím, že jsem na tom byl v kině. Možná to je tím, že se na filmovém plátně potkali Vin a Dwayne. Každopádně zasloužené 4*
Ženy v pokušení (2010)
A přemýšlel jsem i nad 5ti * . Vážně moc povedené.
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Scény jako poslední slova před smrtí moc nemusím. Možná jsem čekal něco jiného. Možná že až se na Ghost Doga mrknu znova mu ty 4**** loupnu.
Kancl (2001) (seriál)
Ještě se mi nestalo aby jsem se citil trapně při sledovaní seriálu. Gervais je mazák
127 hodín (2010)
Dostal jsem přesně to co jsem čekal a jsem spokojen jak blecha. Momentálně (hned po shlédnutí) nemam k 94minutovému filmu 127 hodin víc co dodat než jen "dokonalost a boží James".
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Film se celou dobu drží předlohy až na pár maličkostí (např. tanecek ve stanu). Z pohledu fanouška této série jsem spokojený a těším se na druhý díl, který by mohl být nejlepším dílem celé série.
Seriózny muž (2009)
Nebylo to špatné ale možná jsem od Coenů čekal něco trošičku lepšího.