Recenzie (22)
Majster Tim (1991) (seriál)
Vždy som bol zvedavý kto je ten záhadný sused..:-D
Frasier (1993) (seriál)
Tento seriál ako mnoho iných mi spríjemňoval čas strávený na intráku.
Zelená míľa (1999)
Tento film si vždy rád pozriem, výborné herecké výkony všetkých zúčastnených. Vynikajúci príbeh.
Svet podľa Prota (2001)
Unikátny film so skvelým Kevinom Spaceym, ktorý vás nechá na pochybách a ešte dlho po pozretí vám bude vŕtať v hlave.
Tí druhí (2001)
perfektný film... neočakávaný zvrat, treba vidiet.
Austrália (2008)
Silná divočina... romantika + napätie.
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Ja týchto X-men´s veľmi môžem :-)
Rýchlejší ako smrť (1995)
Tento film vždy poteší ak máte náladu na trošku netypický Western, ktorý sa odohráva v komornej atmosfére v malom mestečku, kde má všetko pod palcom vynikajúci Gene Hackman, Mladučký Leonardo pôsobí skôr roztomilo než desivo čo mu na jeho výkone nič neuberá.
Prázdniny (2006)
Pohodová romantická komédia s pútavým dejom. Ideálny na príjemný piatkový večer s priateľkou. :-)
Zdrojový kód (2011)
Tento film ma úplne ohromil, nič podobné som nevidel. Jake Gyllenhaal sa predviedol v úžasnej forme a spolu s Michelle tvorili výborný tým.