Obľúbené seriály (10)
Nezvestní (2004)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Priatelia (1994)
Simpsonovci (1989)
Dr. House (2004)
True Blood: Pravá krv (2008)
Tento seriál je stelesnením zla - a to ľudia milujú, pretože podstata ľudí je zlá. POšAHaNInA na úrovni. :P