Recenzie (67)
Bojovník: Brat proti bratovi (2011)
Průhlednost a prvoplánovitost bily do očí víc, než knockouty Toma Hardyho. Neříkám, že jsem se nebavil, ale 13. nejlepší film?(17.12.2011)
Mazacia hlava (1977)
Od začátku do konce jsem nevěděl, na co že se vlastně dívám, ale stejně jsem od toho nemohl odtrhnout oči. PS: Nedoporučuji pouštět před spaním.
Zběsilost (1972)
A přesně kvůli takovým filmům mám rád Hitchocka. Tak nevím, co bylo horší. Jestli ta situace, ve které se nacházel hlavní hrdina, nebo jídla detektivovy ženy.
Pokrvní bratia (1999)
Boondock saints se snaží být za každou cenu "cool". První půlku jim to prochází, ale pak mě to už začínalo nudit. Je to jako kdyby se na vás měl někdo přes hodinu a půl intenzivně usmívat, nevydržel to a dostal křeč. Nicméně si myslím, že tento film stojí kvůli pár nezapomenutelným scénám (hooker-Dafoe, kočka, "zpětný" pohled na přestřelku atd atd.)za zhlédnutí. 3,5*
Dersu Uzala (1975)
Upřímnost, přátelství, krása.
Obchádzka (1945)
Opět je tu věc, kvůli které nemůžu dát plný počet (a mrzí mě to) - konec filmu. Protože sledovat poslední dvě minuty je jako dostat drátem do oka. A za vše může "jakýsi" připitomělý hollywoodský kodex. Achjo...(jinak je Objížďka perfektní, herci charismatičtí a určitě si to někdy "objedu" ještě jednou)
DO-RE-MI (1998) (relácia)
Fucking guilty pleasure s okena kingem Pavlem Trávníčkem!
Mesto hriechu (2010)
3,5* A Affleckovi prominu to, že okopčil Nelítostný souboj.
Pomáda (1978)
Jsem snad jediný, komu tento "muzikál" příjde tak neskutečně nadhodnocený? Vlasům Miloše Formana to nesahá ani po konečky :-)
Hačikó: Príbeh psa (2009)
Vím, že je to sentimentální sračka, ale podívejte se na toho pejska!