Obľúbené filmy (10)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Sedem (1995)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Moje nejoblibenejsi Tarantinovka, vynikajici scenar za ktery byl Q.T. ocenen oscarem, skveli herci, predevsim John Travolta, ktery se vratil ve skvele forme a postavu Vincenta hraje bravurne....Vynikajici kultovni zalezitost-diky mistre Quentine:-))
Temný rytier (2008)
Asi se už budu opakovat, ale ''Temný rytíř'' je pro mě jednoznačně film roku... Skvělá režie, kamera, vynikající herecké výkony,(PŘEDEVŠÍM STOJÍ ZA POVŠIMNUTÍ VÝKON, Heatha Ledgera) zkrátka nemám co vytknout..... snad jedině, český dabing, který se ke mě dostal až později, ale (mluvím za sebe), dost to na filmu ubralo!! Český dabing patří k jedním z nejlepších a je opravdu vynikající, ale k tomuhle filmu, mi to prostě nesedlo!!
Klub bitkárov (1999)
Mechanický pomaranč (1971)
"Příběh mladého muže, jehož hlavními koníčky jsou loupeže, ultranásilí a Beethoven." Alex má svůj vlastní styl, jehož jediným cílem je pořádně se pobavit. Se svojí partou po návštěvě mléčného baru přepadavájí nevinné a znásilňují. Zvrat nastává, když při jednom pokusu o znásilnění poprvé zabije. Při útěku je zrazen svojí partou a dostává se za vřaždu do vězení. Jedinou možností na zkrácení 14ti letého trestu je radikální převýchova „vymytím mozku“. Po úspěšné „léčbě“ se vrací spátky do společnosti, která ho za jeho činy odmítá přijmout zpět. JEDEN Z MÝCH NEJOBLÍBENĚJŠÍCH FILMŮ, NAPROSTÁ LAHŮDKA V DĚJINÁCH KINEMATOGRAFIE!!!
Prekliaty ostrov (2010)
Vymedzený čas (2011)
Skrytá identita (2006)
Po nedávném shlédnutí, sem přehodnotil! Nejlepší kriminálka co jsem viděl! Ten film mě prostě baví od A do Z !