Recenzie (689)
Túlavý pes (1949)
Kurosawa se pustil do noirového thrilleru zasazeného do japonského prostředí a vytvořil zajímavé dílo, které ale nedosahuje kvality jeho nejlepších filmů, ale k zahození rozhodně není.
Fontána (2006)
Vizualne podmaniva filmova basen o zivote, lasce a smrti od kouzelnika Aronofskeho.
Nový svet (2005)
Vizuálně podmanivé, pomalé, lyrické a zároveň nejvíce realistický film o osídlování Ameriky, jaký jsem kdy viděl.
Tenká červená čiara (1998)
Zvlastni valecny film, spise meditace "o cloveku ve valce" a o prirode.
Psycho (1960)
Jedna z nejlepších napínarem ve filmové historii se záporákem, který je neuvěřitelně civilní, charismatický a naprosto nezapomenutelný.
Vražda na objednávku (1954)
Mistrovi napětí se podařilo rozehrát dokonale promyslenou hru na malém prostoru v podstatě jednoho bytu. Chvílemi to sice působí až příliš divadelně, ale napínavé a strhující je to pořádně.
Osvietenie (1980)
Asi nejlepší Kubrickův film - alespoň pro mě. Atmosféra jako řemen, démonický Jack Nicholson a nervy drásající závěr v zasněženém bludišti.
Austrália (2008)
Velkofilm, jaký už tady dlouho nebyl. Ostarvné je sice vícero konců, ale to je nepatrný detail ve srovnání s velkolepostí veškerého dění.
Vtedy na Západe (1968)
Neuveritelne silny pusobivy a perfektne natoceny film. a navic krasna hudba a dlouhe zabery.