Recenzie (37)
Hviezdny prach (2007)
Prekvapivo vyborny film, pri ktorom som sa bavil od zaciatku az do konca.
Koniec sveta (1999)
ja som sa nahodou celkom dobre bavil...a to Arnieho moc nemusim
8 statočných (2006)
Pohodový oddychový film, na ktorý keď sa pripravíte psychicky :) tak sa celkom fajn zabavíte
Posledný Mohykán (1992)
Jeden z mojich vôbec najobľúbenejších filmov. Prekrásny príbeh doplnený skvelou hudbou a výbornými hereckými výkonmi. Nie je čo riešiť
Posádka 49 (2004)
O tomto filme som cital niektore hrozne kritiky, ale musim sa priznat, ze ma celkom prijemne prekvapil. Je to skor oslava poziarnikov, niekedy trosku pateticka, alevcelku slusny film
The Doors (1991)
Kilmerova zivotna rola! Super herecky ( a aj spevacky, kedze niektore piesne spieval sam Val) vykon. Skoda, ze Jim bol taky blbec a pocas celeho filmu mi ohromne liezol na nervy, takze tento film musim vzdy pozerat s prestavkami :)
Top Gun (1986)
Top Gun je klasika, ktorej musim prehliadat vsetky chybicky a chyby. Na tento film sa podla mna neda pozerat z ucelom kvalitneho kulturneho zazitku ci nieco podobne...Je to proste klasika, romantika, vzdy taky ostane a je to dobre ze taky je. Skoda, ze sa podobne filmy uz netocia :)
Beetlejuice (1988)
Beetlejuice, Beetlejuice, Beetlejuice
Sin City - mesto hriechu (2005)
Sin City musíte buť milovať, alebo nenávidieť. Niečo medzi tým neexistuje. Moje štyri hviezdy hovoria za všetko - je to jeden z najzaujímavejších filmov čo som videl
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Dobre,dobre,ja viem, ze je to dost trapny film, ze je sprosty a niekedy nechutny,ale proste sa na nom vzdy rozrehocem, hlavne ked Jim vyhodi sam seba z auta..