Obľúbené filmy (10)
Gran Torino (2008)
Nerozumim akademikům, protože podle mě se jedná nejen o nejkrásnější film letošního roku, ale i o nejlepší film posledních let. Clint Eastwood je drsnější než Chuck Norris v reklamě na Total gym 1000, je to prostě chlápek, kterýho když potkáte, tak byste ho rozhodně neměli chtít nasrat. Navíc mám pocit, že v poslední době mi závěr filmu bývá jasnej zhruba v půlce, ale tady mě konec prostě posadil na zadek...Nádhernej film...
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
Nejlepší díl ságy, kterou sem viděl mockrát a ještě jí mockrát uvidim. Podle mě si prostě Star Wars zaslouží být kultem a nikdy mě neomrzí na ně koukat pořád dokola
Čistá duša (2001)
Nejlepší film mého nejoblibenějšího herce a nikdo mi nevymluví, že měl za ten výkon Russel dostat oscara...Je to jeden z mála filmů, kterej mě rozbrečel a pokaždý když vidím scénu s perama mám na krajíčku
Requiem za sen (2000)
Neuvěřitelnej filmovej zážitek, dokonalý důkaz toho, že drogou pro člověka může být úplně cokoliv (hlavně teda drogy:)). Naprosto drtivej závěr, po kterém sem se probral zhruba v půlce titulků podíval sme se na sebe se svojí slečnou a vypadlo z nás jen: Ty vole
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Prostě kultovní film s kultovníma hláškama