Recenzie (419)
Tajemství rodu - Série 2 (2015) (séria)
Zajímavý dokument o předcích známých osobností, úplně to vtáhne do děje a nejraději by si hned sám člověk udělal svůj rodokmen...Je neskutečné, co vše se dozví a vlastně v sobě nachází povahové rysy svých předků a nachází na některé otázky, jasné odpovědi...Výborné!Samozřejmě některá osobnost je mě bližší, jiná méně...celkově 85%
Muži na stromoch (2006) (seriál)
Moc příjemný seriál z krásného prostředí, Elmo jsem si zamiloval, ty všechny různorodé postavy, byla to taková pohodová oddechovka, při které jsem si odpočinul a často se zasmál, škoda jen, že to nemá více dílů.
Výstřely v Miami (2015)
Výborný dokument o mém jmenovci, plno zajímavých a pro mne nových informací.
Labyrint (2015) (seriál)
Tak jsem dokoukal šestý díl(zvedám ze 4 na 5*) a už se nemůžu dočkat posledního, ČT se zase vytáhla, je to fakt výborné, zamotané a hodně napínavé, člověk by nejraději viděl všech 7 dílů v kuse. Výborné herecké výkony, skvělá hudba, Strach vynikající...a úvodní znělka nemá chybu, už dlouho jsem neviděl tak skvělou znělku, hudba Ondry jí jenom podtrhuje...u mne za 90 % a plně zasloužených!
Hotel Transylvánia 2 (2015)
Dost jsem se bavil, bylo to o chlup lepší než jednička, dal bych 3,5, ale holkám se to líbilo moc,takže dávám za 4.
Masakry slonů a nosorožců (2015)
Smutné...
Rozmanité Skotsko (2011) (TV film)
Překrásný dokument o nádherné zemi, dozvěděl jsem se plno zajímavých a nečekaných věcí, fakt krásná příroda.
Mezi životem a smrtí (2013) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů z nemocničního prostředí, skvěle vykreslené postavy doktorů, škoda, že to má jen 10 dílů, bylo to čím dál lepší.
Zadaní Žádaní Zklamaní (2009) (seriál)
Překvapivě velmi dobrý a kvalitní seriál, škoda, že byl tak odstrčený do nočních hodin.
Na vrcholky hor s Vladimírem Čechem (2008) (seriál)
Velmi zajímavý, poučný a hlavně inspirativní pořad, který každého turistu nabudí na návštěvu těchto krásných chat a boud.