Recenzie (83)
Spartakus (2010) (seriál)
Ze začatku jsem tomu nevěřil a nakonec mě to taky dostalo. A je to pecka!!
I Love You Phillip Morris (2009)
Příběh, který nenudí. Skvělé herecké výkony (hlavně McGregor). Místy vtipné. 75%
Návrh (2009)
Obyčejný příběh, kde víte dopředu jak to dopadne. Ale stejně mě ten závěr překvapil. A ta Sandra!! Mno musel sem dat 4, ikdyž si to film určitě nezaslouží. Ale ja nejsem filmovej kritik že :-)
Zátoka (2009)
Nejezte delfiny, není to zdravé!
Kokainoví kovbojové (2006)
Dech beroucí dokument, který mě naprosto překvapil. 100%
Hviezdny prach (2007)
tak takhle si představuji fantasy pohádku. Není skoro co vytknout. 90%
Šimon a Matúš idú na riviéru (1975)
klasika
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Po technické stránce zdařilé dílo. Výbornej zvuk. Ale jinak je to trapnej příběh, kterých tady už bylo nespočet. Víc jak tři hvězdy si to nezaslouží.
Spartakus (1960)
Na svoji dobu určitě nejlepší historický velkofilm. Dnes souboje působí trochu komicky, ale i přesto je to zažítek.
Klik (2006)
Jako pozadí na nějakou kalbu se to dá. Jinak bych na to ani nekoukl.