Recenzie (156)
Cesta do neznáma (1995) (seriál)
Seriál s nápadem a perfektní první série ... ke konci seriálu se do toho ale pustil úplně jiný realizačný tým a udělal z toho nekoukatelnou záležitost. První díly ale hodně vysoko...
Spider-Man (2002)
Jaj to je sra**čka ... Ale úplně jinej druh než byl Batman... Doufam, že se nedočkáme nového Supermana ... :( ...a nového Supermana jsme se dočkali a byl super... :-)
Doba ľadová 2 (2006)
Lepší než jednička, ale o hvězdičku né. Prostě sranda, oddych, pohoda a veverka ... co chcete ještě víc?
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
G.E.N.I.Á.L.N.Í.
Neslušný návrh (1993)
Ach jo, co sem to zas videl ... to zase psal nekdo velmi pomateny a nebylo tam nic co by to zachranilo ...
Výchova dívek v Čechách (1997)
Vim, že když sem to tenkrát viděl jako malej, tak jsem byl děsně odvařenej, že sou tam prsa. To je všechno...
Hviezdna brána: Atlantída (2004) (seriál)
SG1 je bomba, v Atlantisu je ale obsaženo všechno co není v SG1 ... všechno to špatné. Postavy nesympatické, jejich jednání nečestné, necharakterní, vypočítavé, neetické a tak vůbe. Občas si člověk tak jako řekne, že je fakt blbý jestli se něčí hrdina chová jako ty lidi tady... Za NYKLA velký plus ...
911 in Plane Site (2004)
Vemte chlapa co mu nikdy žádná nedala, dejte mu video a máte 911 in Plane Site. Je to blábol něco jako ten Fárnhejt...
Vojna svetov (2005)
Jako dobrý, ale mam pocit, že kdybych to napřed nečet, tak to moc nevím, která bije.
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelný záznam)
Lábus, Lábus, di se zahrabat. Jinak super smutná reaita a o to větší sranda. Jen ten Lábus...