Recenzie (93)
Stopár (1986)
Když vás pronásleduje vyšinutej Chuck Norris, nikdy nevíte, jak to dopadne.
Ali (2001)
Nekonečná černá nuda.
Collateral (2004)
3,5 * - ta půlka je za skvělou přestřelku v klubu.
Danny Raketa (2001)
Jason Statham, Danny Dyer a Vinnie Jones v jednom filmu? To se přece nemůže nelíbit!!
V zajatí démonov (2013)
3,5* ... Po dlouhé době horor, který opravdu straší. Škoda naprosto tuctového příběhu. Dát tak dohromady námět Sinistera a propracování Conjuringu.... To by byla jízda!
Gomora (2008)
Je škoda, že díky absenci hlavních postav neprobíhá žádné emoční vzrušení. Film zhlédnete s chladným pocitem až nezájmem, jde totiž spíše o dokumentární mozaiku, které chybí jakýkoliv příběh. Vždyť úmrtí je ve snímku až až a žádné z nich mnou nepohnulo ani o píď.
Django (1966)
Cool story, kde se tahaj rakve naplněný štěrkem. Jednim UCHEM dovnitř, druhým ven...
Rýchlo a zbesilo 6 (2013)
Donekonečna nastavovaná kaše... Nebýt příslibu do dalšího dílu v podobě Stathama, tak dávám jen 2*.
Šňup (2002)
Druhá půlka mi přišla o dost slabší. Ale palec nahoru za hudbu,hlavně za Satyricon :-))
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Větší pi*ovinu jsem snad ještě neviděl... Co mě jediný zaujalo bylo super zpracování. P.S. Dutej výraz Scotta mě bude asi strašit ve snech ještě pár dní...