Posledné recenzie (31)
Dotyk smrti (1999)
mě to spíš přišlo jako dobrá černá komedie:D
Resident Evil: Afterlife (2010)
taková nenáročná oddychovka
Dagon (2001)
strašný
mě to spíš přišlo jako dobrá černá komedie:D
taková nenáročná oddychovka
strašný