Recenzie (362)
Top Gun: Maverick (2022)
Tak sa oplatilo čakať. Už dlho som si film tak neužil ako dnes. Dobre postavy s prepojením na prvú časť. Perfektná akcia, letecká show a vynikajúce dialógy.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 1 (2017) (séria)
Tento komentár bude u mňa platiť pre celú sériu a všetky a časti. Jednoznačne u mňa najlepší seriál aký kedy bol natočený. Všetko dokonale prepracované a hlavne totálne reálne. Postavy dokonale prepracované, dialógy taktiež. Tento seriál skrýva v sebe kopec ďalších vecí a obsadzovanie postáv. Ja som si jednoducho el profesora zamiloval a taktiež denverov smiech. Za mňa jednoznačne 5*
Nikto (2021)
Fakt som na začiatku ani len netušil, čo budem vlastne pozerať. Nobody je veľmi zaujímavý na začiatku len kukate nudný život hlavného hrdinu a potom príde ta pravá extáza v podaní akoby Johna Wicka. Naozaj zaujímavé dielo, ktoré pobaví
Jumanji: Ďalší level (2019)
Pp dlhej dobe super komédia. Nečakal som, že druhý diel ma bude takto baviť, ale zvládli to bravúrne. Dialógy perfektne fungovali a nenudili.
Nenávisť (2020)
Jeden z najhorších filmov na ktorých som bol v kine. Myslím, že netreba viac ani komentovať. Kuknite trailer a je to to najlepšie čo môže byť.
Aquaman (2018)
Pre mňa totálna šupa. Dobré efekty, deja celkové spracovanie.
Zrodila sa hviezda (2018)
Perfektne zahrane. Jedine čo ma fakt že vytočilo bol koniec filmu. Každý na konci plakal a ja som nadával.
Predátor: Evolúcia (2018)
Na jedno pozretie fajn pobavenie. Avšak celý tento upgrade predatora moc nevyšiel. Pár scén vynikajúcich, ale ostatné zas klišé. Naozaj sa môžu učiť od predátora z 87. V dnešnej dobe a s technikou aká je ozaj bieda.
Čierny panter (2018)
Po dlhej dobe som si vychutnal film a ktomu marvelovku. Vynikajúco spracované či už dejovo, kostýmovo alebo fantáziou.
Blade Runner 2049 (2017)
Viem, že sa mnohých dotknem ale pre mňa osobne bola toto neskutočná strata času. Bože prečo to bolo vlastne tak dlhé? Celý dej filmu sa iba vezie chabým tempom, konečne sa zablysne nejaká akcia a zas bááác hodina trápenia. Nemôže Vás film baviť, keď ho pozeráte na tri krát a vypínate to kvôli tomu, že Vás to vlastne nebaví.