Recenzie (343)
Vymedzený čas (2011)
Originální, zábavné :) Ikdyž nejsem fanda JT, tak tady mi nevadil...slušný film na páteční večer - 80%
Rolling Stones: Exile On Main Street (2010)
Moje Top 10 Album...co víc dodat :) Svižný a přínosný dokument..
Sid a Nancy (1986)
Docela věrohodný snímek o pravděpodobně nejzbytečnější a nejpřeceňovanější ikoně punkové scény...První polovina za éry Sex Pistols byla slušná pak se film začal motat ve "Vicious Circle" jako Sidův život samotný :)
Partička B. D. (2007)
Nefanda Dylana ani nemá nárok z tohoto filmu mít požitek. Něco málo načtený, nakoukaný a hlavně naposlouchaný (asi 80% diskografie) od tohoto "hudebního chameleona" mám, ale i tak jsem se lehce ztrácel v dějových liniích. Nicméně dívalo se na to hezky, utíkalo to svižně podložené nádhernou hudbou mistra. Z 6 liníí byla suveréní favorit Cate Blanchett v mojí (a asi většiny) oblíbené rockové éře 60. let. 75%
Zúriaci býk (1980)
De Niro byl fantastický. Pro mě asi nejlepší sportovní film, ikdyž sport je v tomto filmu skoro druhořadý. 90%
Vtáci (1963)
Technicky a zpracováním Hitch opět předběhl dobu, ale tento snímek je pro mě zatím o několik tříd slabší než Vertigo a Psycho.
Svetová vojna Z (2013)
Dobře natočená zombieovka, která sice pro mě nepřinesla nic extrémně nového, ale pobavila a to je základ blockbusteru :)
Vlk z Wall Street (2013)
Pro mě bezesporu za 5. Leonarda jsem v takové formě jěště snad nkdy neviděl. Scorceseho rukopis jde poznat a parádně mi ty 3 hodiny uběhly. Jestli Leo neovládne ceny akademie letos, tak už opravdu nevím kdy. Pro mě zatím nej film posledních let :) "Gangsterka" jak se patří...
Cadillac Records (2008)
Málokdo měl takový vliv jako muzikanti od Chess Records :) Solidní pocta tomuto bohužel skoro zapomenutému žánru
Lemmy Forever (2010)
Keith má teda silnou konkurenci v tom, kdo je víc BADASS rocker....Bavil jsem se náramně i jako ne velký fanda Motorhead