Recenzie (343)
Avengers: Endgame (2019)
LGBT Cpt. Marvel byla paté kolo u vozu a její přítomnost mi trhala žíly...Black America už jen zavřšil zklamání roku :D
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejsem extra Queenař, ale film mi popravdě nic moc nedal. Výborně zahrané, skvělý casting, natočeno vyloženě na efekt. 60-70%
Eric Clapton (2017)
síla....
Oblečen na zabíjení (1980)
Víc hitchcockovské než od hitchcocka. 65%
Späť do ringu (2013)
Tomu nešlo dát jinak než plnej. Krásnej film, oba borci skvělí, odlehčené parodování jejich kultovních snímků. Pozitivně naladěný. Gimme one more shot :)
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Bylo to takový noo...divný. Aspoň ta asexuální Ridley mi konečně přišla trochu příjemnější napohled. Kdo tohle prohlásí za nejlepší epizodu si musí na něčem pěkně frčet. Záporák bídnej a pár gagů s morčatama a zrzkama z toho zázrak neudělaj. Hamill asi nejsvětlejší bod, společeně s audiovizuálem...ale ten beru jako samozřejmost. 60%
Temný prípad (2014) (seriál)
Dobře natočené...zbytečně roztahané. K druhé sérii se asi ani neodhodlám
Dunkirk (2017)
Film stvořený pro kino. Dechberoucí záběry a atmosféra. Hardy je zase skvělej, ikdyž má skrytou půlku xichtu (not fair). Harry Styles překvapil. Zimmerova hudba perfektně navodila atmosféru, bohužel tento soundtrack je sám o sobě neposlouchatelný bez vizuální stránky, což je škoda, protože jeho předchozí díla si pouštím docela rád a pravidelně. Nicméně svoji podstatu splnil. Očekávám, že Chris bude letos útočit na sošky v hodně kategoriích. 85%
Sully: Zázrak na rieke Hudson (2016)
Clint zase na pána! Prosté, ale přitom působivé. Moc příjemné překvapení
Oasis: Supersonic (2016)
Nikdy jsem nebyl fanda Gallagherů jako lidí, ale jejich muziku uznávám...Noel je géniální skladatel a to mu nikdo neupře. Dokument provází kapelu během nejslavnějších 2-3 let...možná díky bohu. Pro fandy i nefandy věřím, že přínosný kousek