Recenzie (343)
Lovci dinosaurov (2005)
Občas to bolí :D
Gangy New Yorku (2002)
Páni...Daniel Day Lewis předvedl asi jeden z mých nejoblíbenějších výkonů. Takže většinu filmu jsem nadšeně hltal. Leo samozřejmě taky výborný. Rukopis Martina se nezapře a dobová atmosféra fantastická. 90%
X-Men: Apokalypsa (2016)
Nejzbytečnější díl z celé série (snad i víc než Wolverine). Na mě až moc přeplácaný.
Strážcovia (2009)
Výborně natočený a perfektní atmosféra. Na to, že nejsem komixovej fanda, tak tohle mě hodně bavilo. Každá postava má něco do sebe a zaujme. Soundrack to hrál na jistotu. 85%
Logan: Wolverine (2017)
Nejlepší X-Manovský díl. Nevím jak ostatním, ale mi tady ten depresivní R-ratingový styl sedl. 85%
The Beatles - roky na turné (2016)
Anthology je pořád nejvíc přínosný dokument, ale toto neurazí. Spíše naopak. Hezky udělané, ale pro fandy asi nic co by nevěděli.
Rozpoltený (2016)
Beast is back, beast s real. James McAvoy si dával všechny identity na pána. Skvěle napínavě natočenej film, který vás moc nenechá vydechnout. Annya divnou, zneužívanou (hezkou?) mladici zahrála taky výborně. Závěrečný odkaz na starší dílo byl už jen bonus. 85%
Mulholland Drive (2001)
Po druhé projekci očekáván 5*
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Takto idiotský akční film jsem dlouho neviděl (nemá to ani realitu ani nadsázku a kreativita vás donutí chytat se za hlavu). S autama to prakticky taky nesouvisí. Herec samej testosteron. Musel jsem to dokoukat na dvakrát. Tady ten úspěch (komerční) nechápu.
Osem hrozných (2015)
S Gaunery, Pulp Fiction a Pancharty nejlepší Tarantinovka. A řekl bych, že i nejvíce signature. Nejsem ani pořádně schopen popsat jak moc mě Hateful 8 uchvátili. Nemůžu nic vytknout. A životní role Tatuma je vynikající. Morricone taktéž.