Obľúbené seriály (6)
Upírske denníky (2009)
Moucha (1999)
Dr. House (2004)
Sex v meste (1998)
Hellcats: Superkočky v akcii (2010)
Opravdu velmi povedený seriál o roztleskávání. Podle mě, úplně nejzdařilejší dílo, ze všech filmů a seriálů z touto tématikou vůbec!! Jsou tu k vidění skvělé herecké i gymnastické výkony a já prostě musím dát 5, protože mě seriál vážně dostal.