Recenzie (32)
The Walking Dead: Dead City - Season 1 (2023) (séria)
Kulisy jak z roku 1970, neustále logické chyby děje a herecké výkony ochotníků. Hrozné
Sedem životov (2008)
Filmy opravdu ztělesněné klišé a plyne z něj jediná myšlenka a to je nepiš SMSky za volantem. Neměl jsem se asi ani dodívat, ale protože jsem se dodíval tak tomu dávám dvě hvězdy.
Obzor (2022)
Umění pro umění. Nuda s otevřeným koncem. Velké zklamání
The Last of Us (2023) (seriál)
Obsadit hlavní roli nebinární osobou s uříznutým prsy, která navíc moc neumí hrát, bylo dost woke rozhodnutí. Navíc trochu moc homo. Celkově nic moc. Druhou sérii do nechám ujít.
Predátor: Korisť (2022)
Ten konec je hrozný. Jinak průměrné sci-fi se zajímavým časovým zařazením. Na mě trochu moc holčičí energie.
Hrdinovia a zbabelci (2007)
Nuda. Nějak jsem nepochopil o co přesně jde. Věřil jsem jenom Tomu Cruisovi.
Posledná poprava (2021)
Pro mě silný příběh výborně zahraný. Atmosféra dokonalá
Na západní frontě klid (2022)
Technicky dobré. Zdaleka to ale nedosahuje kvality knihy a ani předchozích filmových zpracování. Emočně pro mě téměř sterilní. Velké zklamání!
Drogová královna (2019)
Bohužel film má silně sestupnou tendenci. Stále se to zhoršuje, až je dobrého béčka totální odpad.
Perzské lekcie (2020)
Nesmyslný děj. Nevydržel jsem do konce