Obľúbené filmy (10)
Veľký Gatsby (2013)
Pre mna najlepsi filmovy zazitok za posledny rok....
Na dotyk (2004)
pre mna DOKONALE ! Videne niekolko krat a stale si to mozem pustat dokola ! Kiezby boli vsetci tak uprimní ako hlavní hrdinovia pri väčšine dialógoch....