Recenzie (20)
Star Trek (2009)
Logika žádná,to mě zabíjí.Vše výstižně popsali kolegové merigieren a honajz
Zpráva o Europě (2013)
Dokumenty mám rád,ale tohle byl nezáživný dokument.A mezi náma,jak není ve vesmíru kus pořádnýho Aliena(raději víc)tak to není vono.
Star Trek: Do temnoty (2013)
Logika žádná,postavy odříkávají notoricky známé hlášky...odpustil bych(hezky se na to kouká).Ale ten sovětský závěr mě dorazil.
O pokladech (2012) (TV film)
Hudba a výprava super! Duo Dyk-Frosslová skvělé! Hlavní hrdinka má na lezení po skalách ideální postavu!.....tady bohužel pozitiva končí.Nadpřirozené postavy potrhlé až debilní(pokolikáté už?),Adam Kraus je stejně dobrý herec jako jeho bratr muzikant :-( Škoda,mělo to na víc.
Operace Silver A (2007) (TV film)
Tento klon "Ordinace v růžové zahradě" má jeden závažný nedostatek.O Silver A se nedozvíme zhola nic.Snad se to mělo jmenovat "Lásky Alfréda Bartoše ve stínu šibenice".....zklamání :-(
Impostor: Živá zbraň (2001)
Kvalitní Dickovina promrhaná levným zpracováním.Hudba mi nesedla vůbec.Gary Sinise zachraňuje,tak trochu přimhouřím oko ;-)
Oblivion: Nevedomí (2013)
Já bych hrdinky v hlavních rolích přehodil,Vy ne?PS:Ta malá je celej Tom Cruise :-)
Svatba na bitevním poli (2008)
Pro mě nádhernej film a náladovka.Místní mentalitu (tak nějak) s nadhledem a ironií vystihuje.Kdo to tady nezná,těžko může hodnotit ;-)
Generál Eisenhower: Velitel invaze (2004) (TV film)
Žádnej patos a šťastná ruka při výběru postav.Muži nejsou navonění frajéři a dámy mají pravá ňadra.Vše působí autenticky.Ike,Churchil,de Gaule, Montgomery i Omar Bradley vynikající. Pro milovníky historie a WW2 nutnost..PS:Hulí se vždy a všude,tak jak to bývalo.
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Je možné oplodnit Hvězdné války Flash Gordonem?Přidáme-li dostatečné množství zmatků a nesmyslů tak ano!Velké plus má ovšem pejsek ;-)