Recenzie (275)
Saw X (2023)
Začalo to slibně, bohužel to tak ale nedopadlo...
Dumbo (1941)
Tohle si zaslouží plný počet. :-) Jednoznačně nejlepší scéna je chvíli před koncem, poté, co se Dumbo ožral!!! :-D
Vychováni vlky (2020) (seriál)
Děs! První díly mi přišly vážně super, ale seriál měl zůstat v jediné lince a držet se toho s čím začal. Od poloviny první sezóny to začíná být zmatečné a druhá sezóna to poslala celé do kopru. Takovou snůšku píčovin, které vůbec nikam nevyůstí jsem dlouho v žádném seriálu neviděl. Pětihvězdičkový potenciál dovedený téměř k odpadu...
Vychováni vlky - Feeding (2022) (epizóda)
Co se to s tou druhou sezonou stalo??? A pritom to melo takovy potencial...
Vychováni vlky - The Tree (2022) (epizóda)
Už jsem si říkal, že by konečně dobrý díl a zase tam přidali nové píčoviny... škoda...
Nočný recepčný (2020)
To nízké hodnocení fakt nechápu. Fantastické výkony protagonistů. Nádherná Ana de Armas, super originální a chytře napsaná story-line.
Vychováni vlky - King (2022) (epizóda)
Návod jak psát dnešní seriál: Vymysli totální píčovinu a natoč to. Ne, vůbec to nemusí být logické ani to emusíš nijak vysvětlovat. Namísto nějakého rozuzlení přidej další píčovinu... Protože čím víc píčovin, tím víc Adidas...
Vychováni vlky - The Collective (2022) (epizóda)
Tohohle jsem se obával. Začíná se to zamotávat naprostými zbytečnostmi... Jsem zvědav, zda to dovedou ukočírovat a zda dojde k rozumnému vysvětlení všech otevřených linek.
Alien: Covenant - Meet Walter (2017)
Úplná zbytečnost s nulovou informační hodnotou.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Uf uf, dlouho jsem tohle odkládal kvůli těm 4 hodinám... No, upřímně... Je to překvapivě lepší, než původní odfláknutá verze...