Posledné recenzie (28)
Na samotě u lesa (1976)
Taková příjemná oddychovka na večer po náročným dni. Co je na tom ale tak výjimečného, abych to zařadil mezi nejlepší filmy, opravdu netuším. Vtip se objeví párkrát, děj je celkem o ničem a jedna kultovní hláška to podle mě nezachrání.
Pásky z Nagana (2018)
V životě bych nečekal, že mě nějaký dokument takhle dostane. V devadesátým osmým mi bylo teprv sedm let, takže si Nagano vybavuju hodně mlhavě, ale Tapes mě vtáhly do příběhu víc než jakékoliv drama a pobrečel jsem si víc než ženská u Titanicu. Kdybych mohl, dal bych snad 100%.
Vlčí bouda (1986)
Tak tady čumim. Předpokládal jsem, že hodnocení tohoto pokusu bude kolem 20% a ono 69%. Námět/příběh hrozný. Není to ani kvalitní sci-fi, ani horor, možná místy náznakem komedie. Kamera také špatná a všechno podtrhují naprosto příšerné herecké výkony. Jednu hvězdičku dávám za délku, která se dala s mírným přetáčením vydržet a za občasné hlášky typu: "Přísahalas na svou mámu, teď zemře!" - "Ale mě už máma zemřela, stěr!"