Recenzie (59)
Batman (2022)
Temný,depresivní Batman,se skvělým záporákem a hudbou,a proč ne?!
Interstellar (2014)
Viděno asi 8 krát. Perfektní sci-fi, kterých se dnes už tolik netočí. hlavní poselství mi vychází že láska je silnější než gravitace.
Prvý kontakt (2016)
Villeneuve je prostě borec, ten film má všechno, ale hlavně má myšlenku. Zážitek
Atlas mrakov (2012)
Napoprvé jsem film moc nedával, ale v klidu sám na druhý pokus uznávám- tohle je mistrovské dílo, ale s pár slabšímy místy.
V zajatí démonov 2 (2016)
V podstatě, je to to samé jako první díl, ale bát se budete stejně.A jeptiška je výborná!!!
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Větší hovadinu jsem dlouho neviděl. Nedokoukal jsem.
S láskou, Rosie (2014)
Nic převratného to není, a vše jede podle klasické romantické šablony ( rozdělení-návrat-rozchod ve zlém-happy end). Přesto jsem se bavil, herci jsou sympatický, a tak nějak mi to celý přišlo milé,upřímné až skoro ze života, ale kapesník jsem tahat nemusel 75%
Agresivní virus (2014) (seriál)
Teda úvodní díl je hutnej, tak uvidíme co se z toho vyklube, . Ale konečně by zas mohla mít úpířina trošku drsnější ráz po všech těch novodobých Drákulech a Twilightech!!!
Pozemšťan (2007)
Wow
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Závěrečná scéna Hankse na ošetřovně je jedna z nejlepších, co jsem kdy viděl. Greengrass potvrzuje, že v současnosti není lepšího režiséra na podobnou látku a výběr hlavního padoucha se mu skutečně povedl,je to fakt ošklivý chlapec-80%