Recenzie (335)
Pouta (2009)
ak to mam hodnotit ako psychologicku sondu do mysle kedysi slusneho a normalneho cloveka meneneho dobou, okolnostami a rezimom, tak je to na vybornu, ak to mam hodnotit ako film celkovo, tak to je u mna priemer, ktory mohol byt kludne o dakych 40 minut kratsi a vobec nic by sa nestalo.... ak to spriemerujem, vyjde mi z toho vec, ktora urcite stoji za pozretie a s kludnym svedomim mozem dat 7/10
Battlestar Galactica: Plán (2009)
dalsi BSG film, tentokrat vsak o dost nudnejsi a mierne chaotickejsi ako Razor... mne osobne nic podstatne do sveta BSG nepriniesol a myslim,ze tie skoro 2 hodiny by som vedel prezit aj prijemnejsie... kazdopadne ziadna tragedia to ale nebola... 5,5/10
Hviezdna loď Galactica: Britva (2007) (TV film)
prijemne spestrenie serialu a objasnenie par veci... pre nefanusika velmi chaoticke, hodnotim ako TV film, v tom pripade velmi dobre... 4/5
2012 (2009)
ach Emmerich Emmerich... asi navzdy zostane jedinym jeho dobrym filmom pre mna Stargate... bolo to dlhe, nudil som sa, par momentov ale ten film mal... skoda ze Woody Harrelson nedostal trosku viac priestoru.. triky boli celkom fajn, ale to je tak vsetko .. hudobny doprovod za vela nestal, takyto film by chcel nieco vyrazne, epicke, ale nedockal som sa, herecke vykony taktiez mohli byt lepsie.. hodnotim to tak na 5/10
Terminator Salvation (2009)
musim povedat ze mne sa tento film pacil a davam mu 8/10... ale zrejme je to podmienene tym, ze som filmovy barbar a klasiku ako terminator a terminator 2 som doteraz nevidel(idem v najblizsich dnoch napravit) - asi keby som ich videl pred tymto, tak sa k tomu postavim inak... kazdopadne zly film to nebol :)
Nový svet (2005)
jezisi kriste co je toto zac? 3x som pri tom filme zaspal, cakal som ovela viac, no akosi som sa preratal... 1* za prekrasne score od Hornera, 2* za pomerne slusne herecke obsadenie, aj ked byt ticho a tvarit sa ako puk sa mozem aj ja a nemusim sa volat ani Colin Farrell
Zakázané kráľovstvo (2008)
takuto podarenu rozpravocku som uz davno nevidel - je to tak na 3*, ale v zivote som si nemyslel,ze uvidim ako sa mlatia Jackie Chan s Jet Lim - zato ta stvrta :)
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
mat o 10 rokov menej a keby sa mi pacila Kirsten Stewart, tak na solidnych 60%, ale takto? nuda + infantilita
Vianoce na štvrtú (2008)
jednym slovom: patetické
Dorian Gray (2009)
nuda nuda nuda... atmosfera sa ma nejak nedotkla, keby cely film vyzeral ako poslednych 20 minut, dam tomu takych 70%, takto iba 50... imho tato predloha by si zasluzila kvalitnejsie prevedenie na filmove platno, velkolepejsie, napinavejsie...