Recenzie (460)
Deváté srdce (1978)
Ano, je to pohádka, ale přesahující hodně do hororu. Temná a tísnivá atmosféra druhé poloviny filmu je mistrná. Nezapomenutelná je především Síň času. Když jsem Deváté srdce viděl jako malý, zanechalo to ve mně velký dojem a ten přetrval i při sledování v pozdějším věku. Nesmím zapomenout také na výtečný a dojemný hudební motiv.
Doktor na moři (1955)
Druhý díl trilogie inspirovaný stejnojmennými knihami Richarda Gordona. Kdo však čeká jejich převod do filmové podoby, tak bude hodně zklamán. Jediné, co má výsledek s knihou společného, je název lodi.
Neskutečné historky (1976) (seriál)
Výborný vedlejší počin z dílny Monty Pythonů. Některé scény a příběhy jako by byly předobrazem pozdějšího montypythonovského Smyslu života. V České televizi bohužel uvedeno s nepříliš šťastným dabingem. Chtěl bych na DVD.
Strážca noci (1981) (seriál)
Mám velkou chuť dát pět hvězdiček. Jako kluk jsem byl seriálem naprosto ohromený. Vraťte mi ho zpět!
Veľké šialenstvo v malom hoteli (1999)
Odporný, nevkusný, pokleslý humor. Ale ne stupidní a já jsem se bavil! Chci mí na DVD.
Monk (2002) (seriál)
Zcela objektivně vzato jsou v tomto seriálu kriminální zápletky a jejich řešení stupidní. Ale celé to zachraňuje, jak se dá čekat, Tony Shalhoub a jeho postava neurotického a fóbiemi zatíženého, nicméně geniálního, detektiva. Je to opravdu docela zábavné a oddechové. Na druhou stranu, pokud hledáte kvalitní detektivku, zkuste něco jiného.
Opilí slávou (2006)
Líbilo se mi to, dokud Toby byl Lesovým asistentem. Pak se to ubralo nějakým podivným špatným směrem. Uznávám, že to snad měla být nadsázka, nebo že jsem nepochopil režisérův/scénáristův záměr, ale ke první půlce filmu to jednoduše nesedělo. Byť i zde se vyskytly kvalitní momenty.
Pra pra pra (2000) (seriál)
Jedna z nejtrapnějších a nejstrašlivějších záležitostí, jaké kdy u nás televize vypodukovaly. Korunovaná navíc naprosto neuvěřitelně ochotnickým výkonem prakticky všech zúčastněných, včetně těch, u kterých by to nikdo nečekal.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
Dal bych víc, ale jde skutečně o téměř naprostou kopii jedničky, jen se to odehrává jinde.
Slepá ulička (1966)
Bylo by chybou dívat se na tento film jako na thriller, tím totiž tak uplně není. Uchvátil mě nezvyklým prostředím ostrova Lindisfarne a dobře budovanou atmosférou života na něm. Chtěl bych mít na DVD.