Recenzie (35)
Dark (2017) (seriál)
Dark nezklamal a naservíroval mi téměř dokonalé finále! Od druhé řady bordel v kontinuitě jako kráva, ale líbilo se mi soustředit se a držet krok. A poslední scéna seriálu byla fakt makačka na bednu, aby mi došla (ale stejně jsem si vysvětlení radši vyhledal na netu). Nicméně dva palce na Netflixu a čtyři hvězdy tady zcela zasloužené.
Máme tu ducha (2023)
Duch Ernest - jediný sympaťák v celém filmu, jinak je to přehlídka charakterů jako z Black Mirror.
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
Film je za zasloužené čtyři hvězdičky. Ovšem soundtrack to vyžene na pět!
Wonder Woman (2017)
DC má svého "prvního Avengera".
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Jako film Tima Burtona je to parádní podívaná. Jako knižní adaptace je to naprostá zhovadilost. Oddělit od sebe tyto dva pohledy a zaujmout tak objektivní názor je složité.
Švýcarák (2016)
Naprosto bez pointy, místy není znát, zda se smát či být dojatý, ale je to jedna velká jízda.
Jednotka samovrahov (2016)
TOHLE je týmovka od DC? Po tom, co Marvel už tolik let předvádí? Po Muži z oceli? Tohle je hluboký podprůměr na poměry komiksových filmů. Třetí hvězdička jenom díky několika vtipným hláškám, soundtracku a tomu, že se nebáli obsadit Killer Croca.
Aldabra: Bol raz jeden ostrov (2014)
Nádherný soundtrack, záběry i provedení. Výborný dabing Oldřicha Kaisera. A scéna se spolknutou mušlí jednoznačně nejlepší!
Ant-Man (2015)
První komedie od Marvelu. Myslím si, že jako postava je Ant-man rozhodně zajímavý, avšak nemá takovou hloubku, aby potřeboval vlastní film.
Pixels (2015)
V dnešní době restartů, rebootů a spin-offů je originální kousek příjemnou změnou. Radost pak umocňuje to, že na těhle hrách jsem vyrůstal.