Recenzie (152)
Jurský park (1993)
Nedávno jsem si to pustil znovu a vizuál je stále skvělý, to samé se nedá říci o scénáři, výpravě a hereckých výkonech to vše je ubohé, co na nás fungovalo v 90. letech je dnes absolutně naivní a trapné.
2001: Vesmírna odysea (1968)
Knihu miluju, ale film je sračka.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Kdy už tahle kravina konečně skončí!
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Pěkně dlouhá a trapná reklama na jídlo využívající dobré herce.
Superžralok (2011)
Film se mi moc líbil jen mě občas trochu obtěžovala americká agitka, že žraloci jsou to nejnebezpečnější co na Zemi je+ těžařská spol. je v zásadě moralně dobrá+hláška že tank je vyvinut pro válčení v Afganistánu. Film je určen výhradně pro široce nevzděláné obyvatele USA, teď vlastně i nám abychom zdementněli úplně...
Votrelec ³ (1992)
Digitální vetřelec? No budiž, nic to nemění na tom že i kino verze je vysoce kvalitní film a SE verze to jen podtrhuje.
K2 (1991)
Když zavřu obě oči, musím říct že se mi to líbilo. Není to ani tak o lezení jako o přátelství.
Hra na vraha (2009)
Killovačka lopatou byla docela slušná, příjemně mě překvapila.
Úkryt (2002)
Panicova místnost.
Kalendárium (1993) (relácia)
Je to sice dost nuda, protože je to kulturně vzdělávací pořad. Jednou tyto pořady vymizí a zbydou jen sračky typu talentmanie, Kriminálka "Velkééé město" ,Tisíc a jedna noc apod. Většina z nás nebude vědět nic o historii,literatuře, významných osobnostech našich i světových dějin, budeme krotcí, blbí a zmanipulovatelní. Otroci moderní společnosti, kde vládnout banky, režim a lidé, kteří ví víc než jen to kdo koho přefik v nějakým seriálu...