Recenzie (1 406)
Návrat do budúcnosti (1985)
V TV dobrý, do kina bych na to nešel. Jinak povedený nápad pohybu v čase ...
Honba za drahokamom (1984)
Muž, žena, poklad, zločinci. Jak to asi může dopadnout? Dobře, jak jinak :o)
Čeľuste (1975)
Moře, žralok, strach, panika a do toho ta zlověstná nezapomenutelná hudba ...
Ak sa nahneváme, budeme zlí (1974)
Povedená dvojka, s povedenou hudbou, v povedeném filmu s bugatkou :o)
Šíleně smutná princezna (1968)
Jedna z písní mi zní v uších dodnes, lálálalala lalala .....
Horiaci sneh (1972)
Do posledního děla, do posledního muže, aneb jak se řekne rusky neprojdou?
Winnetou (1963)
Kdo z nás kluků si nehrál na Vinnetoua a Shatterhanda. Moc si na to už nevzpomínám, ale pršelo tam vůbec někdy?
Winnetou - Červený gentleman (1964)
Kdo z nás kluků si nehrál na Vinnetoua a Shatterhanda. Moc si na to už nevzpomínám, ale pršelo tam vůbec někdy?
Winnetou - Posledný výstrel (1965)
Tak ho stejně dostali, dodnes se ptám proč ...
Stalingrad (1993)
Ve faktech se rýpat nebudu. Ve filmu vlastně taky ne, není třeba, neb je to originální pohled z Německé strany na pobyt u Stalingradu ...