Recenzie (1 406)
Kameňák (2003)
Před pobytem na vesnici jsem byl upozorněn, že nejdříve musím vidět toto, abych věděl co mě čeká. No ty koky :o)
Vzbura (2006) (TV film)
Tak tohle bylo i na mě moc, jsem schopen zkousnout kdejakou kravinu, ale tohle byla opravdu mega kravina se vším všudy ...
Rovno do pekiel (2004)
Jen ten začátek, pak už se to vezlo a to rovnou do pekel .... PS: to byla ale somarovina.
Uloviť miliardára (2009)
Takhle se nechutně pomstít mnoha kvalitním, či zábavným hercům. PS: Ti co porovnávají tento film se sklepními výtvory, pravděpodobně žádnou sklepárnu neviděli.
Láska na druhý pokus (1998) (TV film)
Tohle bylo tak trapný, až to opravdu bolelo. Jak jsem se k tomuhle snímku dostal? Znáte to, na návštěvě, drby, káva, zákusky a na mě zbyla TV, s neměnitelným kanálem :o(
Ztracený ostrov (2009)
V tom filmu je více ale, než proč. V celku je to kompletně odfláknuté.