Recenzie (550)
Táto krajina nie je pre starých (2007)
Kdyby to skončilo lépe, dám i o hvězdičku víc...
Mladé ninja korytnačky (1987) (seriál)
V dětství jsem tento seriál milovala:-D
Noc v múzeu (2006)
Mám sice Bena Stillera a Owena Wilsona docela ráda, ale točí takové blbosti...
Jump Street 21 (1987) (seriál)
za Johnyho Deppa:-D
Ospalá diera (1999)
Výborný film!
Čokoláda (2000)
Po tomto filmu si vždy musím dát kus čokolády:-D A díky němu jsem vyzkoušela čokoládovnu. Super!
Zakázané kráľovstvo (2008)
Od souboje mezi Jetem Li a Jackie Chanem jsem čekala více... spíš film pro děti...
Kung Fu Panda (2008)
U tohoto filmu jsem se smála téměř od začátku do konce. A ve spojení s kung-fu... :-D Super film!
Tuxedo (2002)
pobavilo mě to...
Garfield (2004)
Za to že to je o kočce:-D