Recenzie (550)
Most cez rieku Kwai (1957)
Nemohu si pomoci, ale děsná nuda... A toho mostu mi bylo líto :-)
Čarodejnice (1998) (seriál)
Moje hodnocení je čistě subjektivní - milovlala jsem ten seriál na střední škole. Samozřejmě vidím jeho chyby a nedostatky, ale prostě jsem si přála být čarodějka a pro puberťačku bomba seriál :-D
Aréna smrti (2011)
MEGA KÝČ!!!
Hry o život (2012)
Kýčovité a dlouhé, ale já se bavila :-)
Spartakus (2010) (seriál)
Tedy té krve tam je opravdu hodně :-D
Jeden musí z kola von (2011)
NUDA!!!
Vymedzený čas (2011)
Dobrý nápad, ale nedomyšlené. A na těch podpadcích bych opravdu běhat nechtěla :-D
Vojnový kôň (2011)
Dokonale natočená NUDA s nádhernými záběry a scenériemi. Děj je tak kýčovitý, až to bolí! Hvězdy za dobře oddvedenou práci...
John Q - Srdce pre syna (2002)
Nejdřív jsem si říkala: v pohodě film, ale jak se blížil konec...
Červená Čiapočka (2011)
Hmmm. Tak jako je to zajímavý nápad, to asi určitě. Neberu to jako prznění pohádky - nečekala jsem ji. Zato jsem čekala, že se bude něco dít. Rozhodně jsem nečekala detektivku. Špatnou detektivku. Zajímavý nápad a tím to asi končí. Koukat se na to dá, ale určitě to nepotřebuji vidět znova.