Recenzie (94)
Panstvo Downton (2019)
Pro mně zklamání. Proč na panství "přijela královna", když většinu času jsem strávila v kuchyni (opět). Vlastně jen další díl mého velmi oblíbeného seriálu, ale nijak výjimečný.
Kráľovná púšte (2015)
Především příběh o nepříliš úspěšném milostném životě. Očekávala jsem více zážitků z života beduínů a vztazích mezi kmeny. A především se ptám: Čím byla Gertruda tak úžasná? Byla sebevědomá a hrdá, ale to nemohlo k získání reskeptu až obliby u beduínů stačit. Chybělo více epizod ze setkání s jinou kulturou. Dlouho jsem čekala, kdy TO konečně začne, ale nic se nestalo. Pattinson byl v malé roli Lawrence nevěrohodný. Kdo viděl Petera O'Toola jako Lawrence z Arábie pochopí.
Mentalista (2008) (seriál)
Arogantní sebestředný floutek – tak na to se nebudu dívat! Když seriál opakovali byla jsem jinak naladěná. Sledovala jsem floutka s nadhledem a bavila se. Stoický Cho, přitroublý Rigsby, krásná a inteligentní Van Peltová, …To vše korunováno okouzlujícím úsměvem. Neřešila jsem věrohodnost, kriminalistické postupy atd. Byla to zábava, relaxace, estetický zážitek a často i sranda.
Vzteklina - Epizoda 4 (2018) (epizóda)
Humor pronikl i do Vztekliny - nesmírně mně pobavila hospodská rvačka - skvěle sehraná! Jinak atmosféra se místy blíží hororu, Vzteklina ukazuje, že se lze bát i za svitu slunce - není třeba natáčet v "temném tunelu", jak to je u většiny hororů.
Červený kapitán (2016)
I dnes po letech se toto téma odváží málokdo rozmáznout – to je cenné. Atmosféra se zdá být autentická. Výborně zahrané, např. Zuzana Krónerová. Rozhodně film ve mně zanechal stopu i když měl své chyby (sem tam nevhodná dějová zkrat, občas herci spíš mumlali). Mně soukromě iritovalo samčí chování mužů, kteří, kdyby potlačili své siláctví, mohli obtížný případ vyšetřit elegantněji a rychleji. Ale to už by byl jiný film.
Za sklom - Episode 1 (2017) (epizóda)
Konečně seriál, který má tempo, složitější, ne zcela předvídatelnou zápletku,pod povrchem kypí emoce. Maštalír uzrál a stejně jako v Čáře je hlavním tahounem. Koleník je zatím mdlý - buď si scénarista neví rady nebo ... Těším se na další díly.
Magic Mike: Bez nohavíc 2 (2015)
Jediná zábavná scéna je Joe Manganiello v sámošce a jeho rozjívení parťáci. Joe vypadá dobře, nebere se moc vážně a celkově to je sranda. Zbytek filmu - ztráta času.
Čas pracuje pro vraha (1979)
U těchto starých děl velmi záleží kdy je kdo viděl, kolik mu bylo, atd, protože měřítka se mění.
Pätdesiat odtieňov temnoty (2017)
KÝČ, žádná TEMNOTA. Pokus o lehké porno na bázi s červené knihovny. Kýč může být hezký / zábavný, tento je však trapný a nudný.
Ako sa stať zlatokopom (2017)
Od začátku až do konce legrace, sranda, žádné velké umění a ano předvídatelný děj, ale pokud se jdete do kina bavit a ne dělat kritiku, budete spokojeni. Ostatně rozesmívat náročné české publikum celých 115 minut je umění. Zařadila bych do kategorie - Rodinný film.