Recenzie (29)
Star Trek: Discovery - Sjednocení 3 (2020) (epizóda)
Recenzia: kybel sraciek. SPOILER recenzia: Ani neviem ci je najvacsia sracka verejna psychoterapia najnesympatickejsej postavy ST univerza (sorry Wesley) vedena vedkynou-cestovatelkou v case-ninja mniskou a.k.a. vlastnou matkou, ci Tilly ako No.1 alebo fakt, ze Spock by nebol Spock ak by nebolo Michael... A ozaj, zas to samozrejme neslo bez slz a plakania. V kazdom pripade, tvorcovia tohto vysmechu ma prekvapuju uz iba neustalym dalsim prerazanim dna.
Ghost Rider 2 (2011)
Najdrahsia reklama na Dacie... Strasny scenar, smutna rezia - jedna hviezdicka za aku-taku akciu a prijemne animovaneho jazdca.
Green Lantern (2011)
Je to ako pekna bohata blondinka - pekne namalovana, este krajsie ucesana, aj kozy a zadok si dala urobit prvotriedne, ale v momente, ked otvori usta alebo nieco urobi, je to len hlupost bez nejakej originality. A ma rada zelenu farbu.
Colombiana (2011)
Take nejake nijake naivno-farebne.
Drive (2011)
Niekedy ani podmaniva kamera, ani posobiva hudba a ani vyborny hlavny predstavitel nestacia.
Kovboji a votrelci (2011)
O nieco vacsi pruser ako stvrty Indiana Jones.
Svetová invázia (2011)
Prekvapivo dobre technicky a vizualne natocena zanrovka prepletena zbytocnym patosom. Vo svojej kategorri ale velmi dobry film. 70%
Čierna labuť (2010)
**** za strhujuce finale, ktore ma uplne prikovalo do sedadla.
Carlitova cesta (1993)
Prekrasny film so skvelou reziou a kamerou a vybornym Pacinom a Pennom.