Recenzie (29)
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
i po přečtení knížky to bylo úplně famózní zážitek....sice možná krajně přeromantičtělé :), ale tolik mě to vzalo...
Ríša hračiek (2007)
pěkný rodinný film...a Natalie Portmanová je tam báječná...velké plus Rachmaninov :-)
Bruno (2009)
když na mě je to příliš přehnané...
Catwoman (2004)
když ona je v tom oblečku sladká...ale to je tak všechno, co se o tom dá říct a nenavážet se do všeho ostatního, co bylo špatně...
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
tohle se mi líbí opravdu moc, ale doufám, že konečné rozuzlení bude ještě o něco lepší, abych mohla dát opravdu 5 hvězdiček...na Yatesův styl jsem si musela trochu zvykat, barvy mi ze začátku hodně vadily, ale po těch dvou předchozích dílech už mi to asi přijde normální...Jen si nedovedu představit, že by se na to někdo mohl koukat v kuse...pak by asi viděl svět celej jen v těchle temných barvách :-)
Sex v meste 2 (2010)
ach jej, to je ale nudná a šedivá odnož skutečného Sex and the City...Jako pracující v cestovce mě zaujalo snad jen to prostředí emirátů, ale Samanha těsně před přechodem byla snad to nejhorší, co mě kdy potkalo...
Jedz, modli sa a miluj (2010)
pěkné prostředí je asi to jediné, co pozdvihuje tento film...Julia Roberts je samozřejmě pořád pěkná a tak, ale ten děj je bohužel dost prázdný...
Erasmus alebo Priatelia po španielsky (2002)
český dabind je teda něco šíleného...ale v originále je to super...
Tiene Toskánska (2005)
no...obsahově nic moc - i pro začínajícího literáta...ale ta Itálie :-)))
Mrázik (1964)
srdcovka, kterou člověk může sledovat každé Vánoce...souhlasím se všemi, že český dabing je naprosto bezkonkurenční...