Obľúbené filmy (9)
Forrest Gump (1994)
Lepší film jsem nikdy neviděl a tvrdím říci, že ani neuvidím. Ve filmu jsou snad všechny filmové žánry a díky tomu je tak bezvadný...
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Tak jsem se včera na JOJ podíval asi po desáté na tento snímek. Je vážně dokonalý a sám sebe neumím přesvědčit o prvenství tohoto filmu či Foresta. Takové filmy dnes už nejsou, divák by bohužel nešel na film bez trikových efektů....
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Pro mě nejlepší díl celé série a vlastně nejlepší film této kategorie (Všechny ty zbraně, pasti, Arnold a nevím co vše USA vyplivlo v 80. a začátkem 90. let). Je tam vše - silný příběh, velice záporný a nebezpečný záporák (a ani nepotřebuje svaly), humor, akční scény... Každý scéna má svůj smysl, vše hraje dohromady. Je to vlastně dost drsný film, který je pro TV verze vlastně i bez určitých scén a zároveň tam je snad více hlášek než v kdejaké průměrné komedie z 80. let a určitě více než ve všech současných "komedií" USA. Dávám plný počet hvězd a palec nahoru!!!
MacGyver: Stratený poklad Atlantídy (1994)
Tento film je o 100% lepší než film druhý "Cesta do zkázy", kde MacGyver jako strůjce nápadů selhal a spíše plnil roli akčního hrdiny. V Atlantidě je škoda, že byl větší rozpočet. Vše je moc studiové a umělé. Myslím, že i na jednu epizodu seriálu měli více než tady na celý film. Ale z druhé strany je film oddychový, humorný a dobrodružný. Jsem rád, že konečně poklad není zlato či šperky, ale to co zde je....
Dobrý vojak Švejk (1956)
Poslušne hlásim (1957)
Ecce homo Homolka (1969)
Hoří, má panenko (1967)
Forman zde ukázal, že v budoucnu se o něm ještě uslyší, dokonalý film na který má jen trilogie o Homolkách*****